Twój koszyk

0,00 zł

produktów: 0

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ocenami transakcji, które odbyły się za pośrednictwem naszego sklepu.
Dziękujemy za wszystkie opinie o zakupach w naszym sklepie. Dzięki Państwu możemy stale ulepszać jakość naszych usług.

79% pozytywnych komentarzy spośród 154

25.07.20 15:12, Robert C.

Proszę o podanie danych do przelewu za zamówione przedmioty

Zamówienie #14835

30.06.20 13:13, Marek B.

Prosze o przesłanie na adres z faktury, dopłace 14 zł

Zamówienie #14802

02.06.20 14:12, Iwona H.

Proszę.przeslac kurierem

Zamówienie #14776

13.04.20 07:09, robert b.

Czy przez strone da sie opłacić czy to jest płatność przy odbiorze? Pozdrawiam

Zamówienie #14686

04.04.20 11:08, KRYSTYNA W.

Witam potrzebuje dane do przelewu.

Zamówienie #14668

29.03.20 06:37, Mariusz R.

To zamówienie jest aktualne

Zamówienie #14652

29.03.20 06:36, Mariusz R.

Proszę anulować to zamówienie

Zamówienie #14650

29.03.20 06:36, Mariusz R.

Proszę anulować to zamówienie

Zamówienie #14651

12.03.20 19:51, Tomasz Z.

Proszę o telefon od Kuriera

Zamówienie #14620

Negatywny

19.02.20 19:17, Grzegorz L.

JAK MAM ZAPŁACIĆ PRZELEWEM???? nie zapłacę za POBRANIEM !!!!!!

Zamówienie #14583

19.12.19 17:41, GRZEGORZ M.

ok

Zamówienie #14466

01.12.19 15:00, Michal P.

Witam,do mojego zamówienia 14413 proszę podać numer konta bankowego.

Zamówienie #14413

17.11.19 14:27, ADRIAN J.

ŹLE WCISNĄŁEM PRZY ZAMOWIENIU CHCE DOPŁACIC ZA WYSŁANIE PRZESYŁKI

Zamówienie #14391

11.11.19 18:08, Maciej K.

przelano na konto w piątek

Zamówienie #14375

27.10.19 12:06, Nowakowski T.

Wszystko ok.szybka dostawa polecam

Zamówienie #14346

20.10.19 15:07, Paweł W.

Jest tu ktoś proszę o kontakt

Zamówienie #14310

30.08.19 00:13, Łukasz Z.

Przelew został wysłany. Pozdrawiam, Łukasz Zawidzki kom. 507 269 269

Zamówienie #14242

Pozytywny

26.06.19 07:06, Adam W.

Zamówienie zrealizowane szybko, sprawnie i bezbłednie. Zakupiony termostat działa b.dobrze, lodówka reanimowana, żona szczęśliwa, mąż zadowolony. Dziękuję i Pozdrawiam

Zamówienie #14121

22.06.19 15:13, BOGDAN D.

Proszę o anulowanie tej transakcji gdyż wybrałem drugą transakcję z opcją dostawy kurierskiej, Dziękuję i pozdrawiam

Zamówienie #14130

05.02.19 19:34, Urszula S.

Dzień dobry . Czy moge prosic o przesłanie numeru konta do zapłąty. Na blankietach, które otrzymałam nie ma, nie ma jak uiścić opłaty . Urszula Sosnowska

Zamówienie #13874

20.10.18 10:43, Karolina P.

proszę o anulowanie tego zamówienia, nie dodoałam kosztu wysyłki, przepraszam i pozdrawiam

Zamówienie #13709

06.05.18 12:58, Arkadiusz L.

Rezygnuję z tego zamówienia, złożyłem inne.

Zamówienie #13420

13.04.18 09:46, Magdalena M.

Dzien dobry, Chciałabym zwrócić regulator temperatury ponieważ jednak to nie ten, który potrzebuję - potrzebuję z nr 4166 z trzema końcami, może macie Państwo ten typ? Jeśli nie to chciałabym zwrócić zakupiony.

Zamówienie #13377

Neutralny

29.03.18 19:47, Ewa N.

Bardzo skomplikowany proces zakupu. Ciężko się w tym wszystkim zorientować. Widzę w podanych danych, że nie zapisało się miasto ani kod pocztowy choć były podawane: 81-866 SOPOT

Zamówienie #13357